13 slingor!?

jau i dag vaknad jag av att våran dörr klocka ringde "typ 10 gånger" jag tittade på mobiloen och jag hadde 10 missade samtal från Emelie så jag så klockan den va typ 13:09 så jag ringde henne och hon va utanför och ringde på dörren så jag släppte in dom dom hadde varit och köpt hår färg<33 men dom undrade om jag skulle hänga med och bada "och det ville ju jag så klart" så vi skulle bada men på vägen dit så började det spö regna så vi åkte hem till Emelie men sen så kom solen fram och vi stack och badade <3:D 
men emelie skulle färga sin utväxt och det fans färg kvar så då fick jag 13 blonda slingor x) men på söndag ska jag få mera :D 
men har varit barnvakt åt min bror så ja har varot en lugn kväll <33 
 
//Jessica <3

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Söt bild :D

2011-08-19 @ 20:19:52
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0