Dagen......

ja nu har jag lite tid över att blogga :D
min dag har varit nja helt okej jag skulle baka men på skickade kussinen att hon ville ha sällskap när hon jobbade så jag cyklade till henne"jagbehövde ändå köpa chocklad till bakvärket" så men jag va där längre än jag trodde ;P men när jag kom hem bakade jag mini jordnötts muffins :D 
"Dom blev ganska goda :D " 
och sen kom Jimmy och hälsade på så han åt middagg med mig och mamma :D 
det va typ min dag ;P 
men i morgon får jag inte glömma att ringa karin :D  och se om harry har fått några skor än :D
                                                              Min första medryttar häst 
                                                               
Saknar dig helt sjukt mycket <33
                 
//Jessica

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fin blogg hörru! :D

2011-08-21 @ 01:54:58
URL: http://trappalanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0