Dela?!

AHHHA jag pratade precis med mamma hennes kompis frågade om jag ville dela häst med hennes dotter men tyvär så rider vi inte samma typ av hästar .... och hon e ganska mycket ungre så nja jag avböjde det ....... så e lite dyster ....men hon  ridaer inte "Stora" hästar det jag har varit och tittat på innan har varit em "Problem" hästar/ponnys och ett varmblod och hon skulle behöva en snäll litten barn ponny typ "B-ponny" skulle nog passa <33
Men i morgon ska jag ha kul med kussinerna vi ska nämligen till Kolmården !! <33 ja det borde få mig på bättre tankar:/  
ja men jag ska typ upp tidigt i morgon så God natt <33


Gammal bild på mig och Robin <3333
//Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0