Hemma.......

Ja jag va med Bella igår<333 hon skulle longera shikaro "förlåt bella för stavningen på hans namn" stallet hon står i skulle jag haft Asti i men hon kom ju inte ... och nu e det fult:D men det är jätte mysigt:D <33 men hon och shikaro e så söööta tilsammans :D
men på vägen hem från stallet gick vi på en åker och jag såg ett snöre som såg ut som e orm så jag skrek och då skrek bella och vi va as rädda men sän såg vi att det va ett rep x)
men när jag kom hem från Bella va jag helt sjukt slut och jag hadde typ feber så jag stannade hemma idag men nu e febern helt borta och jag mår prima : D<33
men i morgon ska vi åka och rida Kubba igen och så skulle vi typ ringa på en annan häst :/
men här är bilder på Bella och Shikaro <33


Jag och Myran " fast hon va inte så liten"




//Jessica<33

Kommentarer
Postat av: Bella!

ÅWW!! <3 (Du stavade rätt på Shikaro :D <3) tack för en mysig dag gumman!! :)

2011-08-27 @ 19:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0