Ja nu kommer ingen bra rubrik...

Ja jag sa ju igår att jag skulle skriva om provridningen med kubba va <33
ja från början red Pia och det såg bra ut och sen  skulle jag rida i "ridhagen" och det gick inte allas bra men de va bara en liten volt man kunde rida så jag förstår att hon inte ville och då red jag med Bet och det va inte alls bra "hackamoret va mycket bätre att rida på på henne" men sen så skrittade vi till salicks fältet och hon va helt underbara formade sig och gick helt BÄST "då bytte vi till hackamor när vi skulle rida ut men hon va helt perfekt <333
och hon galopperade jätte bra inga problem hon kan inte korta upp galoppen än men det måste man öva på :D <33
men  mamma ringde sen på kvälle och sa att vi har hittat en vetrinär som ska komma och titta på henne kanse nästa vecka <33 "vi vet inte riktigt när än " men jag blev hur glad som helst<33333333
hon va aldeles svettig när vi kom tillbaks <33 så jag svampade av henne<333




//Jessica

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv : Taaaack ! ponnyn-Krut är sötast ! ;)

2011-08-28 @ 21:49:50
URL: http://elinolaussen.blogg.se/
Postat av: Emmy

Sv: Tack :D

2011-08-28 @ 21:52:31
URL: http://ponnylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0