Kubba girl <33

ÅÅÅÅ jag älskar denna häst <33 hon e såå gullig och snäll
ja jag va altså och prov red en häst i dag hon heter Kubba girl <33 hon e ett varmblod som har gått på travet men håller på att bli ridhäst hon e jätte fin och snäll hon e ganska het/pigg i ridningen men så sjukt snäll att ha och göra med på marken <33
jag och pia red alltså ut hon red ...Jag kommer inte ihåg namnet på honnom men jag red kubba :P
hon e väldigt framåt och hon lyssnar väldigt bra :D Jag red på hackamår *Stavning* "vilket  jag aldrig har ridit på innan men det gick super"
ja vi red upp till Dumban när vi skulle trava hadde hon lite travar trav men hon kom in i ett lagom tempo försvan det :D
i galoppen gick det inte lika bra hon va inte världens natur begovning diretkt men hon va nja åt det mera galoppiga hållet men sissta fattningen tog hon riktigt bra :D <33
ja hon gillar i alla fall inte vatten pölar men efter halva ridturen så plaskade hon igenom dom i stället för att gå runt dom 
men det Ösregnade hela riduren så när vi kom tillbaka så va både jag och kubba helt dyngsura tyvär fick vi inga bilder när jag red men här kommer nåon bild på när hon be ute i hagen efter ridpasset "Och självklart va det uppe håll då ..x) "
Kubba <33







Den andra hästen som stod där :D <33
//Jessica <33

Kommentarer
Postat av: nelly

sv: Tack :)



Travare är (oftast) helt underbara hästar :D

2011-08-21 @ 16:01:36
URL: http://njidon.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Fina bilder :D

2011-08-21 @ 17:42:53
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0