Kubba,gurra,Amanda<33

ÅÅ jag red underbara  Kubba hon vBÄST mamma gav henne till och med + poäng vilket e toppen vi hittade en vetrinänren som ska komma och kolla på henne typ nästa vecka nu gäller det att hon klarar sig och att vi hittar ett lösdriftstall :D<33 vi får ha kvar henne hos Pia i en månad men sen behöver vi byta stall :D "Jag skriver mer om min dag hos kubba i morgon och då kommer bilderna" och sen har jag varit hund vakt åt söööta lilla gurra :D hela kvällen och nu ska gulliga Amnada sova över hos mig <33
uppdaterar mer i morgon <33
//Jessica

Kommentarer
Postat av: matilda

var hon halt? minns att hon ofta var halt på vänster bak...

2011-08-28 @ 20:47:39
Postat av: jessica

ja vi vet inte det är därför vi ska ta ditt vetrinären :D

2011-08-28 @ 20:50:20
URL: http://bootsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0