Upplands-väsby <33

Jahha då har man shoppat med kussinen i dag :D
jag har handlat en ny bikini och ett par jeans som e röd/orange <33 och ett par 3/4 gråa jeans <33 
och ett nytt nagelack som e neon rosa <333 
min cp-telefon e Damp !!! så kan inte lägga upp bilder ........ 
men Grattis till Bella som har fått sin häst nu "Grattis bella" 
Bella när vi va och tältade med skolan :D 
Puss på dig Bella :P 
jag har värdens finaste present till henne (Flummig present) som hon kommer få den e så underbart vackert inglagen <333 
men puss på er som läser <33 
nu ska jag lyssna på NRJ <33 
 

Kommentarer
Postat av: Bella <3

Vad söt du är Jessica :D <3 Vad är det för present?? :D NYYYFFIKKEN :) <3 Puss på DIG jessica <3

2011-08-06 @ 21:34:52
Postat av: Jessica <33

Något du inte väntade dig jag har slagit in den jätte fint Host <333 puss på dig och din fina ponny <333

2011-08-06 @ 21:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0