Grattis Lena & Fredrik<33

Grattis på er nu som ny gifta !<3 nu e min moster gift och jag va en av tre brudtärnor supper kul :) jag och Emelie skulle läsa en dikt i kyrkan men jag bytte plats på två ord men ingen märte hoppas jag 0.O det va as stressigt efter kyrkan jag och Emelie skulle skynda till mormor och morfar (party tälten stod där ) för att hälla upp alla "välkomst drinkar" vilket va ganska månag "90st" men sen blev det lungt ett tag medans dom skålade och lite mer men sen skulle ju allt annat fram mat och mer dirck
men jag e glad att jag fick vara brudtärna i alla fall <33
Skorna jag hadde på mig "hadde en rosa klänning"köpt på skopunten för 199 kr as nice <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0