Anmälan

du som skrev alla elaka komentarer bara så att du vet så satt jag med polisen på telefon med en anmälan om trakaserier på internet men när min kompis skrev på FB att just du som det hära inlägget är riktat till hadde skrivit förlåt så la jag faktist på men ja är fort farande inte säker på att jag inte ska anmäla efter som det du skrev sårade och efter som att det du skrev inte stämde vem bryr sig om jag inte stavar korekt jag har dyxelixsi och det är en sjukdom ! och du skriver hämska saker vilket gör att jag blir arg och ledsen som tur e har jag riktiga vänner som stötar mig "ni vet vilka ni e *tack*" jag kan fort farande göra en anmälning om jag vill men jag tycker inte att jag va flumm med en kompis e en bra ursäkt för det du skrev du känner inte mig och det gör antagligen inte din kompis häller efter som att du vet att jag inte har råd med en häst fast det vet du inte !
jag e helt sjukt sårad och arg så jag e på god väg att göra en anmälning! men VA GLADA om jag inte gör det
JAg vill aldrig att du kommenterar min blogg med elaka saker och efter som att DU inte gillar min stavning så LÄS INTE DÅ
jag vill att du slutar dra förhastade slut satser om andras liv!!!!
och du tyckte att jag inte skulle ha en blogg efter som att jag inte kunde stava ! men jag har lika mycket rätt att ha en blogg som vilken annan person som hälst !!!!

du jag vill att du lämnar en komentar "Om du skriver elakt så anmäler jag direkt"  något typ bara en punkt eller något typ så jag vet att du har sätt det här

//Jessica

Kommentarer
Postat av: emilia

jessica vad har hänt ??:/

2011-09-03 @ 14:48:03
Postat av: jessica

nja va en tjej som skrev saker som räknas som hets mot folk grupp och trakaserier :/

alla inlägg hon skrev blev samanlagt typ 12 komentarer ....

2011-09-03 @ 22:32:40
URL: http://bootsen.blogg.se/
Postat av: emilia

aha :(

2011-09-04 @ 10:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0