Bebis <33

idag åkte jag ut lite extra tidigt för att prata med Lena hon ska åka till island idag <33
men jag skrittade till Grindtorps ridbana och försökte böja och ställa men hon e väldigt stel :/ men vi gör stora framsteg varje dag <333
men när vi kom tillbaks så hade Lena åkt .
Jag gick ut med gw för att göra lite övningar från marken <33
hon va jätte duktig <33 
Lena hade frågat om jag kunde hålla på med Wille lite :P och så klar ville jag det <33
Wille e 3 år och jätte nyficken så när jag borstade på honnom så skulle han smaka på varenda borste x) "super gullig "
kommer kanske en vidio x)
Jag funderar på att lös hoppa Gw i morgon få ser hur vädret blir :P om det blir bra så kör vi på det om det blir regningt och dåligt så blir det nog bara en lite skritt tur <33
Sööööta stall katten <33

//Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0