Dagens rid pass x)

idag e juag så lycklig Jag ska börja rida Gwendoline <33
men när jag kom till Lena så skulle jag rida först Bexster "han stavas med b så det är inget stav fel " som är en ganksa stor varmblods travare men han va jätte snäll i hanteringen :D han va lite ung häst liknade får han va tvungen att nosa på allt och åt på det mästa med x) men när jag höll på att göra i ordning honom så va han så LUNG men jag skulle rida ut med Eva som kommer från en annan gård lite längre bort :D men lena gick med oss vi red över till naffes rid stigar och skrittade run i en timme ungefär :D <3
och jag kände igen flera av hästarna som stod i privat stallet hos naffe som vi red för bi och jag såg Naffe när hon red ut med en av sina rid grupper :D
men Bexter var mera stisig när man red :P
men sen när vi kom tillbaks så borstade jag av honom och släpte ut honom i hagen så gick vi och hämtade Gwendoline som inte va lika gosig som bexter hon har persnlig het/humör svängningar/e ett sto ...
men när vi kom in till stallet så började jag borsta henne och hon va helt okej men hon e jätte shiklig *stavning* så då började hon luft hugga ... men hon har inte varit i gång på 3 år efter som hon har haft två föl :D så jag skrittade bara henne i 10 min men det är Gwendoline som jag ska rida och sätta i gång hon blir typ som min egen häst /foder häst
hon va helt anurlonda i ridningen hon va super gullig va framot ochj ville :D <33
så i morgon ska jag ditt igen och skritta henne :D <33 och antaglingen göra det varenda dag framöver :D hoppas jag :D<33
Gwendoline <33





Bexter <33



//Jessica <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0