Fika !

ja nu har jag landat hemma x)
ja först ska jag ta det här med utväklings samtalet :P
det gick jätte bra (kräktes inte den hära gången x) " jag hadde inga anmärkningar som tur va :D
men sen åkte vi till "Jesper " när vi kom dit gick vi en liten rund vandrig i stallet och sen kom vetrinären för en av hans hästar hade skadat sig på loppet han hade varit på så det va jätte intressant att se när dom gjorde böj prov ovs
och sen bjöd dom oss på fika så jag och mamma satt och fikade med dom som ägde stallet tyvär red jag inte men i morgon kl 8 ska jag rida en av deras valakar :D <33
och lena "Jespers fru" ska rida ett av stona :D <33
dom hära hästarna hos jesper kommer jag inte att köpa men en möjlighet att foder/rida hur mycket jag vill häst kanske kommer att bli av :D <33 så jag hoppas jag gillar någon av dom tre hästarna som är rid bara där :D <3333
Gammal gammal bild på mig och hubbe x)
Jag som tävlar Hubbe :D <3

//Jessica <3

Kommentarer
Postat av: Freja

SV: ja visst är hon, älskar föl :D

2011-09-03 @ 22:44:20
URL: http://agnesochfreja.blogg.se/
Postat av: Amanda z

Vad roligt <33

2011-09-04 @ 08:42:35
Postat av: Olivia f

vad roligt<33

2011-09-04 @ 18:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0