Gw+lite annat som e inte e särsklit intresant x)

Helluw :D
jao nu e jag hemma i från stallet och hunit äta :D <3
ja först ska jag beräta vad jag gjorde på skolan <3
ja vi hade mr första lektionen och vi pratade om väldigt udda saker..... men till slut fick vi göra lite mera normala "om man räknar att stoppa en blödning/om du har en penna i benet ovs.." men sen hade vi matte ........ jag HATAR värkligen matte .... e så sjukt tråkigt
jag sen hade vi Sh och vi såg på en dokometär om Norge/utoya *stavning* det va helt sjukt hämskt att titta på :(
men sen så hade vi ute idrot och vi har konditon som tema ljust nu och vi skulle springa 6 varv+2 uppvärmnings varv och styraka i mellan varven.......
Men sen va jag på bussen på väg till stallet <333
och vi sigtuna busstation hoppade Amanda på <33
så hon följde med mig till Gw
när jag kom till hagen och ropade så kom dom lunkandes men stanade efter ett tag så jag fick gå ut och hämta henne <33 men hon va jätte go att ta in i dag men hon fick sin stoiga atityd när vi kom in i stallet igen (hon e brunstig så hon va lite extra surig) men jag skulle bara ut och gå med henne så jag satte på träns för vi skulle gå till grindtorp och deras lila paddok  :D
när vi kom fram på ridbanan så sprang jag med medans hon travade och det låg en bom framme som va typ 10 cm hög som vi travade över/jag sprang hon travade men hon va jätte duktig men Amanda behövde gå mot stallet för hon skulle rida lektion på helgesta så vi gick till baka men när jag kom tillbaka till stallet och ställde henne i gången va hon jätte mysig och jag kliade henne i pannan och hon bara stod och njöt <33
så hon va mycket lungnare efter promenaden <33


jag ser jätte kort ut på bilderna men hon e ganska liten hon e ca 158 cm mh <33

//Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0