Ny skodd <3

nu e Gw äntligen skodd i fram<3 "hon får bak snart" men jag ska väll berätta om mitt rid pass först
ja jag skulle rida ut på bebis <33 det hadde regnat hela dan men som tur hade jag tur i dag igen <33 och kom när det hade slutat och började soricka upp och det kom till och med lite sol sken <33
men jag skulle upp till ridbanan men den va tyvär upptagen av en tjej som longerade så jag red till "volt ängen " och körde några trav varv vi hade satt på henne en gummi snodd så hon skulle få ner halsen och jobba med ryggen men den va för lång så den gjorde ingen nytta :/ men på slutet så började jag ställa lite "hon e inte van vid det" hon va väldigt stel men efter ett tag kom det lite och några tuggningar på betet<33
men när vi skulle skritta hem så gick vi för bi en syren buske och dom satte precis igång vatten spridaren och Gw blev helt förskräkt och hoppade rätt upp men hon lugnade ner sig när vi hade komit bort från buskarna <33
men när vi kom till baks så tog Jesper och satte på henne nya fram skor <33 hon ska få bak så fort som möjligt <33
Bebis<333


Nya skor <3


//Jessica <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0