tjoho !

helluw <33
jag har inte haft tid med updatering på senaste dagran :/
men nu ska jag upptadera er om min dag :P
ja jag har varit i skolan x) och har klarat tyska förhöret ;D men jag va även i stallet i dag när jag skulle ut och rida och travat lite så tappade Gw en sko ! :O så jag red hem Jesper ska spicka på en ny i kväll <33
och han undrade om jag ville följa med på krabats tävling i Eskestuna om två veckor :D
Krabat va helt sjukt lerig i dag så jag tog in och borstade av honom "han skulle få täcke på sig " han hade tappat en sko okså så nu får  Jesper lite mer att göra x) Och nu i veckan så skjutsade Jesper hem mig i deras stora traktor och jag bor inne i stan X)
Bilder från veckan <33


//Jessica

Kommentarer
Postat av: Amanda z

Jessika uppdatera !!!!!! Det finns dem som vill läsa tex jag! :DDD Så skriv massa inlägg nu! <3

2011-09-18 @ 10:25:17
Postat av: Anonym

Jessika uppdatera !!!!!! Det finns dem som vill läsa tex jag! :DDD Så skriv massa inlägg nu! <3

2011-09-18 @ 10:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0